Integracja Fakturowni z Shoper
W Fakturownia.pl pojawiła się kolejna integracja. Tym razem połączyła się z platformą e-commercową Shoper. Użytkownicy posiadający sklepy www na Shoper.pl i prowadzący fakturowanie w Fakturowni mogą skorzystać z automatycznego generowania faktur i paragonów. Poznaj szczegóły!
Fakturownia + Shoper - jak to działa?
Jak to działa integracja Fakturowni z Shoperem? Aplikacja generuje fakturę po zamówieniu (np. gotowym do wysyłki - w zależności od ustawień) ze sklepu internetowego postawionego na platformie Shoper. Cały proces przebiega automatycznie - wystarczy tylko jednorazowa instalacja.
Integracja Fakturowni z Shoperem - jak zacząć?
Jeżeli użytkownik chce zacząć korzystać z integracji Fakturowni z Shoperem, musi posiadać konto w obydwu systemach oraz wykonać kilka prostych kroków, aby połączyć obydwa systemy. Aplikację należy zainstalować w shoperowym App Store. Na stronie www http://shoper.pl należy wybrać Dodatki, a następnie App Store. Następnie user powinien kliknąć w ZAINSTALUJ przy module Fakturowni.
Kolejny krok to zaakceptowanie regulaminu zalogowanie się do konta w Fakturowni.
Teraz użytkownik powinien uzupełnić formularz tj. zaznacz kiedy faktury powinny pojawiać się w Fakturowni (np. po zmianie statusu zamówienia na Gotowe do wysyłki).
Następnie pozostaje uzupełnienie danych sprzedającego na fakturach, zaznaczenie czy faktura powinna być wysyłana także do Klienta oraz wybór rodzaju dokumentów wystawianych w Fakturowni. To wszystko!
Podziel się artykułem